توجه:محتوی ممکن است دارای اسکرول افقی باشد

تزریق ژل

 

تزریق ژل چیست ؟

هیالورونیک اسید و کلاژن 2 ماده ایی هستند که باعث نرمی و جوان ماندن پوست صورت میشوند.با افزایش سن میزان این 2 ماده در پوست کاهش می یابد و صورت شادابی خود را از دست میدهد.برای برگرداندن زیبایی چهره باید موادی از جنس هیالورونیک اسید و کلاژن به آن تزریق شود که این همان کاری است که تزریق ژل انجام میدهد.

 

فرق ژل و فیلر چیست ؟؟

برای زیباسازی و حجم دهی به صورت از ژل یا فیلر استفاده میشود.فیلرها یک ماه طبیعی یا مصنوعی هستند که با تزریق به بافت صورت، چین و چروک هارا از بین برده و حجم صورت را افزایش میدهند.ژل ها خود نوعی فیلر هستند که برای حجیم کردن و جوانسازی نواحی خاصی از صورت استفاده میشوند.تزریق ژل لب،تزریق ژل چانه،ژل گونه و ... بسیار رایج است.

 

کاربردهای تزریق ژل چیست ؟؟

بیشتر افراد تزریق ژل را راهی برای حجیم کردن صورت و رفع چین و چروک میدانند در صورتیکه این تنها یکی از کاربردهای تزریق ژل است.FDA تزریق ژل را راهی موثر برای رسیدن به نتایج زیر میدانند:

-از بین بردن چروک ها:حجیم شدن صورت خود به خود چین و چروک هارا از بین میبرد .خط پیشانی،خط اخم،خط خنده،چین های دور لب و چشم با تزریق ژل بهبود می یابد.تزریق ژل خط خنده و خط اخم بسیار رایج است.

-از بین بردن سیاهی و گودی زیرچشم:تزریق ژل به زیرچشم رطوبت ،کشش و استحکام پوست را افزایش میدهد.این امر باعث از بین رفتن گودی زیر چشم و روشن تر شدن این ناحیه میشود.

-اصلاح بینی:بدون انجام عمل بینی میتوانید فرم بینی خود را اصلاح کنید.اصلاح بینی یکی از کاربردهای محبوب ژل است.

-جوانسازی پوست دست :فیلرها علاوه بر صورت روی دست ها هم تاثیر مطلوبی میگذارند.تزریق ژل به پشت دست حجم آن را افزایش داده و پوست دست را جوانتر میکند.

-جوانسازی ناحیه ژنیتال

 

 

مزایا تزریق ژل :

-زیباتر کردن چهره و افزایش اعتماد به نفس

-از بین بردن نشانه های پیری پوست و جوانسازی آن 

-عدم نیاز به جراحی،بخیه،بستری شدن و بیهوشی

-مشاهده سریع نتایج تزریق ژل

-سازگاری ژل های تزریق شده با بدن

-در صورت نارضایتی از تزریق امکان اصلاح وجود دارد

 

 

 

چرا مرکز لیزر ایرانیان انتخابی مناسب برای تزریق ژل است؟

انواع خدمات درمانی پوست و مو از قبیل تزریق ژل در کلینیک ایرانیان با بالاترین کیفیت و با استفاده از تجهیزات و روش های به روز به شما ارائه میشود.مرکز لیزر ایرانیان زیبایی همراه با سلامتی را حق همه افراد میداند.

 

 

ماندگاری تزریق ژل

ماندگاری ژل دائمی نیست و مدت زمان معینی دارد. بسته به نوع مواد اولیه برای تزریق ممکن است ماندگاری تزریق ژل بین ۶ ماه تا یک سال باشد.

 

 

چه کسانی نمی توانند تزریق ژل انجام دهند

برخی از بیماری های خود ایمنی مانند لوپوس، روماتیسم و سندروم نفروتیک از جمله بیماری هایی هستند که منع تزریق کردن ژل را ایجاب می کنند،

افرادی که دیابت دارند و انسولین مصرف می کنند،

خانم های باردار و شیرده،

مبتلایان به حساسیت ها شدید و همچنین آسم،

مصرف کنندگان داروهای آسپرین و وارفارین و کسانی که سابقه سکته دارند،

افرادی که دچار مشکلات انعقاد هستند،

کسانی که سابقه مصرف اکوتان در یکسال قبل از تزریق را دارند

 

 

 

از بین بردن ورم صورت بعد از تزریق ژل

تورم بعد از تزریق کردن ژل و یا انجام هر گونه عمل زیبایی دیگری طبیعی است. تورم پس از تزریق کردن ژل ممکن است بین چند ساعت تا چند روز طول بکشد و طولانی شدن مدت زمان تورم به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای کاهش تورم:

مایعات زیاد بنوشید، میوه و سبزیجات تازه مصرف کنید،

در ناحیه تحت درمان با اجازه پزشک از یخ استفاده کنید،

سر خود را هنگام خوابیدن در سطحی بالاتر از بدن قرار دهید.

غذاهای فرآوری شده، فست فود و شور مصرف نکنید،

دارو های رقیق کننده ی خون استفاده نکنید،

سیگار نکشید، و به اندازه کافی استراحت کنید.

 

  

و اما سخن پایانی:

تزریق ژل از ایمن ترین روش ها برای رسیدن به فرم دلخواه صورت است.این فعالیت زیبایی اگر در کلینیک معتبر انجام شود کمترین میزان عوارض رابه همراه خواهد داشت.در این مقاله سعی کردیم تمام چیزهایی که قبل و بعد از تزریق ژل باید از آن آگاهی داشته باشید را پوشش دهیم .با این حال باز هم برای رسیدن به نتیجه ایده آل حتما قبل از عمل تزریق ژل انتظارات خود را به پزشک بگویید و سوالاتتان را با او مطرح کنید.


برگشت به عقب